2013. augusztus 31., szombat

KoppAhl-garbós visszahajtós felső-zöld-42/44 - Jelenlegi ára: 700 Ft

Kopp Ahl garbós felső szép állapotú, én nem találtam rajta problémát, a fotón vanak pöttyök amiket nem láttam.. Keveset hordtam. Nagy vissza hajtós gallérja van és mandzsettája, érdekes fazon.
42-44es méretre jó! --ezt vedd figyelembe kérlek, a méret megadás helyes, lemérni nem tudom , mert el van csomizva, term. Licit leütése után elő keresem.
Én 42-44eseket kordtam, nem volt gond vele, mert az ujja alakítható, olyan hosszúra állítod amilyenre szeretnéd: )
Nézz be hozzám nagyon sok mindent teszek fel, sok ruhát jó áron-ha több minden megtetszik , nyugodtan kérdezz, alku képes vagyok sok mindenben..
Táskák, Ruhák-kismama is.., ékszerek, -ingák, -szemüveg láncok, Bio termékek, Táplálék kiegészítők, kiegészítők és még sok érdekes dolog..
nézz be, megéri: )
1000ft alatt nem tudok személyes talit megoldani, e felett Csepelen vagy a Fehérvári úton , esetenként a Boráros téren az általam megadott helyen és időben, kérlek ezt vedd figyelembe és előtt e inkább kérdezz. Köszi: )
Pontos postát csomagolás után tudok mondani.



Jelenlegi ára: 700 Ft

Az aukció vége: 2013-09-18 23:55
. KoppAhl-garbós visszahajtós felső-zöld-42/44 - Jelenlegi ára: 700 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése