2013. augusztus 31., szombat

Divatos, csíkos Zara kánikula ruha - Jelenlegi ára: 2 300 Ft

Nőies, csinos, átlósan csíkos Zara ruha. A címkét kivágtam belőle, mert zavart, de én vásároltam márkaboltban. Anyaga rugalmas, én alap állapotban mértem, de bőven nyúlik, ez a hosszúságából vesz föl.  A csíkok világosszürke - sötétszürke - ezüst színűek. Vállpántos, a pántján fodor van. A mellrészen dupla az anyaga.  Kellemes nyári viselet, megfelelő kiegészítőkkel alkalmakra is viselhető. Ha bármi kérdésed van, írj nyugodtan! POSTÁZOM is.
Kérlek, csak akkor licitálj, ha valóban szeretnéd megvenni a terméket! Az aukció lezárását követően 3 napon belül vedd fel velem a kapcsolatot, az adásvételt 2 héten belül szeretném lerendezni! Köszönöm! Lakásunk dohányfüst- és állatszőrmentes.
Ha időd engedi, nézz szét az aukcióim között, sok szép ruhát, Avon terméket töltök fel folyamatosan.


Jelenlegi ára: 2 300 Ft

Az aukció vége: 2013-09-11 20:44
. Divatos, csíkos Zara kánikula ruha - Jelenlegi ára: 2 300 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése